Neem direct contact op!

‘We fietsen door de eeuwen heen’

Nog vragen? Neem gerust contact met ons op!

Stuur ons een mail

Info@fietstourtje.nl

Volg ons ook op social media!

Bekijk hier onze veelgestelde vragen!

Display none aaccordion
Is er bij elke horecastop een hapje en drankje inbegrepen?

Ja, bij elke horecastop krijg je een lokaal hapje en drankje. Dit is inbegrepen bij de prijs.

Kan er rekening worden gehouden met dieetwensen en/of allergieën?

Ja, als je dit bij je boeking aangeeft dan houden we hier rekening mee.

Is het avondeten inbegrepen?

Ja, dat is juist zo mooi van dit concept. Het avondeten is inbegrepen. De horeca is vooraf op de hoogte gesteld van onze komst, zodat ze het avondeten op tijd kunnen voorbereiden. Het avondeten staat dus al bijna klaar als we binnenkomen. Het is niet mogelijk om bij aankomst zelf nog te kiezen wat je wilt eten.

Is het mogelijk om zelf je avondeten te kiezen op de menukaart in het restaurant?

Nee, met de horeca is vooraf contact geweest, zodat ze zich hebben kunnen voorbereiden op onze komst. Het is dus niet mogelijk om bij aankomst zelf te kiezen wat je wilt eten.

Is het avondeten een goedvullende maaltijd?

Ja, uit ervaring is dit een goedvullende maaltijd.